A raktári eszközök depók közötti mozgásának egyszerűbb nyomon követése érdekében lett a felület létrehozva (ami különben az ODBE LEAN 3-as csomagnak volt része).
A felületen a fejlécben található szűrők segítségével a felhasználó személyre szabhatja az információ megjelenítést:
- Eszköz kód: szabadszöveges mező
- Kiadás dátuma szűrő: alapértelmezett értéke az adott nap (Ma)
- Státusz szűrő: Mind, Új, Kiadva, Átvéve, Sztornó státuszokat lehet beállítani, alapértelmezett Kiadva
- Kiinduló raktár szűrő: alapértelmezett értéke az adott raktár
- Cél raktár szűrő
A Raktári eszköz tranzakciók listája
A listanézet mezői:
- Bizonylatszám: automatikusan töltődő mező
- Eszközkód: az eszköz kódja
- Eszköznév: az eszköz megnevezése
- Lezárás dátuma: a tranzakció lezárásának dátuma - automatikusan töltődő érték
- Státusz: a tranzakció állapota
- Létrehozás dátuma: a tranzakció lezárásának dátuma - automatikusan töltődő érték
- Létrehozó: a tranzakciót indító felhasználó - automatikusan töltődő érték
- Kiinduló raktár: az eszköz eredeti használati telephelye
- Cél raktár: az eszköz új használati telephelye
- Utolsó módosítás: automatikusan töltődő mező.
- Utolsó módosító: automatikusan töltődő mező.
- Kiadás dátuma: automatikusan töltődő mező.
- Nyomtatva: volt-e már nyomtatva az átadás-átvételi bizonylat (Igen/Nem)
- Megjegyzés: szabadszöveges mező
Kiválasztva egy konkrét eszközt több funkciógomb is aktívvá válik, attól függően, hogy melyiknek van éppen lehetséges szerepe a folyamat szempontjából.
Funkciógombok
A képernyőn az alábbi funkciók érhetők el:
Funkciógomb | Működés/ Tanács |
Átadás-átvételi bizonylat | Segítségével egy vagy akár több eszköz átadásáról vagy átvételéről is nyomtathat a felhasználó pdf bizonylatot. |
Kiadás | A kiinduló raktárban lévő eszköz(ök) kiadása másik raktárnak. |
Sztornó | A már elindított tranzakció sztornózása, de csak a cél raktár átvétele előtt tehető meg. |
Átvétel | A cél raktárban az eszköz(ök) átvétele. |
Törlés | A már elindított tranzakció törlése. |
Fájlok közvetlen csatolása | A tranzakcióhoz tartozó bizonylatok csatolása. |
Megkötések,
- Cél raktár nem tud az elindított eszközről bizonylatot nyomtatni, illetve sztornózni.
- Kiinduló raktár tudja csak a sztornó gombot használni a felületen (ha a Cél raktár már átvette, akkor már nem lehetséges sztornózni a tranzakciót).
- Úton lévő raktári eszközök nyomon követése (Raktári eszközök felületen „Úton lévő raktári eszköz” szűrővel).
- Az úton lévő eszközt a fogadó (cél raktár) és indító (kiinduló raktár)depó is látja. Az indító raktárnál csak abban az esetben tűnik el a felületről az eszköz, ha a fogadó raktár átvette.
Az indító raktárnak van lehetősége sztornózni a tranzakciót, ezért látható az indító és a fogadó raktárnál is az eszköz.
Amennyiben a felhasználó bármilyen oknál fogva nem veszi észre, hogy a tranzakcióról készült nyomtatvány, akkor az Átadás-átvételi bizonylat gomb megnyomása után a rendszer jelzi a felhasználónak, hogy készült már nyomtatvány a tranzakcióról.
Kiadás funkciógomb
Kiadás gomb megnyomása után a rendszer generál a raktári eszköz(ök)-nek azonos bizonylatszámot és ezek a raktári eszköz(ök) egy Átadás-átvételi nyomtatványon fognak szerepelni.
Alapértelmezett mappa beállítási lehetőség, kapcsolódó új objektum típussal, hogy raktáranként eltérő mappába lehessen menteni a nyomtatványokat.
A mappa rendszer használatához a Dokumentumkezelőben létre kell hozni egy mappát az Operacios_Jegyzokonyvek alá (pl.: Raktari_eszkoz_atadas néven), ahova a nyomtatványokat opcionálisan menteni szeretnénk.
Ahhoz, hogy az új mappát alapértelmezetten használja a rendszer, szükséges még az Alapértelmezett mappák felületen összekapcsolni.
A beállítás során kiválasztható opció lett a Raktári eszköz átadás-átvétel.
A felhasználónak be kell állítania a mappát, a beállítás mentéséhez.
A fejlesztésnek köszönhetően, be lehet állítani raktáranként eltérő mappákat.
Az alapértelmezett mappákba történő mentés az aláírás rögzítése miatt nem megy automatikusan.
Szükséges Jogosultságok
A Raktári eszköz tranzakciók használatához külön jogosultság és funkció-jogosultság szükséges, amelyet a szerepkörök menüpont alatt kezelhetünk.
Beállítás csak tanácsadóval
Kérjük, hogy a jogosultságok beállítása előtt konzultáljon tanácsadónkkal!