...
A nyomtatvány szövegeknél lehet rögzíteni a az email sablon szöveget, amit az email küldésnél automatikusan előtöltünk, ha az hozzá van rendelve a csomag szállítási módjához.
3 Három különböző sablon rögzíthető.
...
Megnyitjuk az Értékesítés / Rendelések menüt.
Rendelések listája
Az új Új gombbal létrehozunk egy új rendelést. A rendelésen megadjuk a kötelező mezők adatait (sárgával jelölve) és ha már tudjuk, akkor a Szállítás módját is.
...
Ezek után a Készletkezelés menüből rákattintunk a Kiszedési lista készítése menüre gombra, majd elvégezzük a kiszedést.
...
Láthatjuk, hogy létrejött három csomagazonosító, amelyeken a Címke státusz, a Csomag státusz és az Email státusz is ' Új ' státusszal szerepel.
A hozzáadás parancsgombbal újabb csomagot fel tudunk venni, ha arra lenne szükség.
...
Újabb csomagok hozzáadása a kiszállításhoz
Az esetünkben 'Utánvétes' fizetésel fizetéssel rendelkező csomagokat kezelünk. Az utánvétes csomagoknál az utánvét összegét minden esetben csak a vezér, vagyis az első csomagnál tüntetjük fel.
...
Csomagfeladáshoz jelöljük ki a feladandó vagy akár sz az összes csomagot.
Csomagfeladás
...
Majd ezek után kattintsunk a Csomag feladás gombra. Itt felugrik egy ablak, amely megerősítést vár tőlünk, hogy csak a kijelölt csomag adatait küldjük át, vagy az összes csomagét. Szükség szerint eldönthetjük.
...
A címkék újra nyomtatására is van lehetőség a Címkenyomtatás újbóli megnyomásával.
Ezek után, kiértesítjük Email-ben a vevőt a Csomagszám küldés parancsgombbal:
Ügyfél értesítő Email
...
Amennyiben a levelet elküldtük, akkor a csomag tételsoron az Email státuszunk 'Elküldve'-re módosul.
Ezek után a Kiszállításunkat a Kiszállítás menüből Szállítólevél nyomtatással vagy Lezárással tudjuk lezárni.
...