...
Info | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
|
Csomagkezelés funkció célja
A csomagkezelési funkció célja, hogy a megadott szállítmányozó partnert értesítsük az általunk feladandó csomagokról, majd a tőle kapott csomagazonosítók alapján elkészítsük a csomagcímkéket. Ez mellett értesítsük a vevőt a kiszállítási adatokról, illetve a csomag aktuális státuszáról.
Beállítandó paraméterek
A csomagkezeléshez a rendszerben több paramétert be kell állítani.
...
- GLS csomag email sablon (amennyiben a csomagot GLS-el kézbesítjük) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg1-et
- Személyes csomag átvétel email sablon (amennyiben a csomagot személyesen veszi át az ügyfél) - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg2-t
- Saját címkés csomag email sablon (amennyiben nem GLS által küldött adatok alapján hozzuk létre a címkét - Ebben az esetben Típushoz használjuk a Csomag információ email törzsszöveg3-t
Munkafolyamat
A csomagkezelés funkciót két külön folyamat során is használni tudjuk a rendszerben.
...
- Rendelés -> Kiszedés -> Kiszállítás → Csomagfeladás -> Címke nyomtatás -> Email küldés - Ebben az esetben már a rendelés létrehozása során olyan beállításokat használunk, ahol az adott rendelést csomagos kiszállításként tervezzük az ügyfélhez eljuttatni.
- Csomagkészítés korábbi kiszállításból - ebben az esetben egy olyan rendelést irányítunk át csomagkezelési ágra, ahol már létrehoztuk a kiszállítást.
Rendelésből létrehozott csomagszállítás
Megnyitjuk az Értékesítés - Rendelések menüt.
...
Mindkét lépés után a Szállítási feladatunk lezárt státuszt kap.
Kiszállítási folyamatból indított csomagfeladás
Amennyiben már egy létrehozott kiszállítási igényből szeretnénk csomagfeladást létrehozni, akkor megnyitjuk a Készletkezelés - Kiszállítás menüpontot.
...