A rendszer lehetőséget biztosít műszakok kezelésére. Ennek előnye, hogy mobil eszközön csak az a dolgozó tud bejelentkezni, aki valamely nyitott műszakba „megjelent”-ként felvételre került. Ezt követően az elvégzett munkája ellenőrizhető és mérhető.
A Műszakok menüpontban tudunk műszakot definiálni, a műszakvezető, a raktár, valamint a tervezett kezdési-, befejezési időpont megadásával. A „Műszak részvét” tab alatt meg lehet adni a műszakban dolgozó személyeket, majd meg lehet jelölni, hogy megjelent-e a műszakban a dolgozó.
A rendszer automatikusan tölti ki a valós dátumukat a műszak elindításakor, illetve lezárásakor, valamint mutatja a műszak aktuális státuszát (Új, Nyitott, Megkezdett, Kész, Lezárt).
Egy Műszak megkezdését követően nincs lehetőség annak módosítására – a rendszer elkezdi gyűjteni az adatokat az eszközhasználat, elvégzett munka, valamint elvégzett munka összegzés fül alatt – csak a lezárást követően.
Műszak lezárásakor meg kell győződni arról, hogy az adott műszakban felvett dolgozóknak nincsenek a rendszerben nyitott feladatai. A rendszer nyitott feladatok mellett is engedi lezárni a műszakot, de ilyenkor lezárja az összes nyitott feladatot.
...
A Műszak sablon elérhetősége a Felhasználói kézikönyvben:
...